Mohu vám vytvořit nové logo, nebo zakomponovat vaše stávající.
Vytvořím vám vizitky, hlavičkové papíry i další tiskoviny v souladu s brandem vaší značky.
Dostanete ode mě také grafický manuál, tedy stručný návod, jak si vytvářet grafiku, která se bude držet vašeho brandu. Doporučím vám fonty, barevnou škálu a navrhnu vám grafický element.
Navrhnu vám barevnou škálu z 5 barev, které můžete používat při tvorbě vaší grafiky například na Facebook. Barvy vám pošlu v grafickém manuálu formou barevného kódu HEX.
Trápíte se vždy, když máte vybrat vhodné písmo? Už nemusíte. Vyberu vám vhodné fonty pro nadpisy, podnadpisy, tlačítka, ale i základní text.
LOGO Mohu vám vytvořit nové logo, nebo zakomponovat vaše stávající.
TISKOVINY Vytvořím vám vizitky, hlavičkové papíry i další tiskoviny v souladu s brandem vaší značky.
Dostanete ode mě také grafický manuál, tedy návod, jak si vytvářet grafiku, která se bude držet vašeho brandu. Doporučím vám fonty, barevnou škálu a navrhnu vám grafický element.
Jaký je rozdíl mezi pojmy BRAND a VIZUÁL?
Vlastně jsou to totožné pojmy, v obou případech jde o grafické zpracování vaší značky. Vizuál je zkratka pro vizuální styl. Obojí udává tvář vaší značky a to nejen v on-line prostředí, ale i v off-line, tedy v reálném světě.
V on-line prostředí připravuji pro klienty grafické podklady pro jejich kampaně na sociálních sítích, ale i pro weby, reklamu apod. Do off-line světa pak patří například tiskoviny, vizitky, zařízení polepů provozovny apod.
Váš brand i vizuál tvoří několik jasně definovaných prvků. Jsou to:
- logo
- fonty
- barvy
- grafické prvky
- hodnoty
- pocit
Pomůže vám v tom vhodně zvolená vizuální identita, která vypráví váš příběh.
ZÁKLADNÍ Brandový balíček
-
cca 2 hod. úvodní schůzka (2.000 Kč)
-
-
grafický manuál, (od 4.000 Kč) který zahrnuje:
-
definované fonty pro nadpisy, podnadpisy a prostý text
-
barevnou škálu
-
grafické prvky (šipky, tlačítka, aj.) v brandových barvách
Brandový balíček s LOGEM
-
cca 2 hod. úvodní schůzka (2.000 Kč)
-
vytvoření loga a logotypu (6.000 Kč)
-
-
grafický manuál, (od 4.000 Kč) který zahrnuje:
-
definované fonty pro nadpisy, podnadpisy a prostý text
-
barevnou škálu
-
grafické prvky (šipky, tlačítka, aj.) v brandových barvách
Zůstaly nějaké vaše dotazy nezodpovězeny? Máte zájem o zpracování firemního brandu? Chcete najít své vizuální vyjádření v online prostoru?