LOGO

Mohu vám vytvořit nové logo, nebo zakomponovat vaše stávající.

VIZITKY & TISK

Vytvořím vám vizitky, hlavičkové papíry i další tiskoviny v souladu s brandem vaší značky.

GRAFICKÝ MANUÁL

Dostanete ode mě také grafický manuál, tedy stručný návod, jak si vytvářet grafiku, která se bude držet vašeho brandu. Doporučím vám fonty, barevnou škálu a navrhnu vám grafický element.

BAREVNÁ ŠKÁLA

Navrhnu vám barevnou škálu z 5 barev, které můžete používat při tvorbě vaší grafiky například na Facebook. Barvy vám pošlu v grafickém manuálu formou barevného kódu HEX.

FONTY

Trápíte se vždy, když máte vybrat vhodné písmo? Už nemusíte. Vyberu vám vhodné fonty pro nadpisy, podnadpisy, tlačítka, ale i základní text.

LOGO Mohu vám vytvořit nové logo, nebo zakomponovat vaše stávající.

TISKOVINY Vytvořím vám vizitky, hlavičkové papíry i další tiskoviny v souladu s brandem vaší značky.

Dostanete ode mě také grafický manuál, tedy návod, jak si vytvářet grafiku, která se bude držet vašeho brandu. Doporučím vám fonty, barevnou škálu a navrhnu vám grafický element.

Jaký je rozdíl mezi pojmy BRAND a VIZUÁL?

Vlastně jsou to totožné pojmy, v obou případech jde o grafické zpracování vaší značky. Vizuál je zkratka pro vizuální styl. Obojí udává tvář vaší značky a to nejen v on-line prostředí, ale i v off-line, tedy v reálném světě.

V on-line prostředí připravuji pro klienty grafické podklady pro jejich kampaně na sociálních sítích, ale i pro weby, reklamu apod. Do off-line světa pak patří například tiskoviny, vizitky, zařízení polepů provozovny apod.

Váš brand i vizuál tvoří několik jasně definovaných prvků. Jsou to:

  • logo
  • fonty
  • barvy
  • grafické prvky
  • hodnoty
  • pocit
 
Vaši značku totiž definuje také to, jaký pocit ve vašich zákaznících vzbuzuje. S jakými hodnotami si vás mají spojit. Co je pro vás osobně to nejdůležitější poselství, které klientům předáváte. A to právě hledáme společně.  
Nejdůležitější na tvorbě vašeho brandu nakonec není samotný grafický manuál.
Ale to, zda se jím řídíte a zda jste všechna doporučení začali v praxi používat.
Hlavní tváří značky zůstáváte vždy vy sami.

Základní balíček

od 10 tis.
  • - vyberu vám fonty pro nadpisy, podnadpisy i text
  • - vyberu barevnou škálu a zašlu kódy barev v HEX
  • - vytvořím, nebo doporučím vám grafický prvek
  • - vše pošlu v jednotném grafickém manuálu
  •  
  •  

Rozšířený balíček

od 17 tis.
  • - vyberu vám fonty pro nadpisy, podnadpisy i text
  • - vyberu barevnou škálu a zašlu kódy barev v HEX
  • - vytvořím, nebo doporučím vám grafický prvek
  • - vše pošlu v jednotném grafickém manuálu
  • + vytvořím vám logo na míru
  • + vytvořím vám vizitku v souladu s vaším brandem

Pokud máte zájem o tvorbu vizuální podoby vaší značky, napište mi. Každý projekt je jedinečný, unikátní, zkrátka osobitý stejně jako vy. Ceny, které zde uvádím, jsou pouze orientační. Teprve po konzultaci s vámi posílám cenovou nabídku k odsouhlasení.

Zůstaly nějaké vaše dotazy nezodpovězeny? Máte zájem o zpracování firemního brandu? Chcete najít své vizuální vyjádření v online prostoru?